ΔΗΛΩΣΗ ΤΗΣ ΟΛΓΑΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΥ ΜΕΛΟΥΣ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ

Μαθαίνω ότι ο Αν. Διευθυντής Εφαρμογής Προγραμμάτων του ΟΚΑΝΑ, κ. Κωνσταντίνος Κοκκώλης, δηλώνει ότι είμαι η συγγραφέας ενός κειμένου που δημοσιεύεται στο blog της παράταξης ΑΡΣΥ, στην οποία όλοι και όλες γνωρίζουν ότι ανήκω. Το κείμενο αυτό από πολλούς εκλαμβάνεται ότι τον αφορά και μάλιστα με αρνητικό πρόσημο.
Η αλήθεια έχει αυτοτελή αξία. Στην προκείμενη όμως περίπτωση νοιώθω ότι είναι αναγκαία για λόγους προστασίας: στο παρελθόν έχω υποστεί αναιτιολόγητη επίθεση από τον Αν.ΔΕΠ, που αγγίζει (αν δεν ξεπερνά) τα όρια της εργασιακής κακοποίησης. Για το λόγο αυτό νοιώθω την ανάγκη να ΔΗΛΩΣΩ ΜΕ ΕΜΦΑΣΗ ότι δεν είμαι η συγγραφέας αυτού του κειμένου. Η όποια αντιπαράθεση μου με τις εκάστοτε Διοικήσεις του ΟΚΑΝΑ έγινε πάντοτε στο ανοιχτό φως και στο πλαίσιο της συνδικαλιστικής μου ιδιότητας ως μέλος του ΔΣ και της Επιστημονικής Επιτροπής του Συλλόγου.
Επειδή φοβάμαι ότι αυτή η (τουλάχιστον) λαθεμένη άποψη του ιεραρχικά ανωτέρου μου Αν.ΔΕΠ είναι δυνατόν να επιφέρει περαιτέρω δυσμενείς επιπτώσεις στην επιστημονική και εργασιακή μου πορεία, επιφυλάσσομαι παντός νομίμου δικαιώματος μου αναφορικά με τον τρόπο προστασίας μου.

Σχόλια