Την
Πέμπτη 4 Απριλίου 2013 κηρύσσεται στάση εργασίας από 10:00 έως 14:00 για όλες τις δομές του Οργανισμού
και συγκέντρωση 11:00π.μ. στις Κεντρικές
Υπηρεσίες για πορεία προς το Υπουργείο Υγείας.
ΟΛΟΙ
ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΚΛΙΜΑΚΩΝΟΥΜΕ ΤΙΣ
ΚΙΜΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ
ΤΟΥ
ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΜΑΣ
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου