ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Την Πέμπτη 4 Απριλίου 2013 κηρύσσεται στάση εργασίας από 10:00 έως 14:00 για όλες τις δομές του Οργανισμού και συγκέντρωση 11:00π.μ. στις Κεντρικές Υπηρεσίες για πορεία προς το Υπουργείο Υγείας.



ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΚΛΙΜΑΚΩΝΟΥΜΕ  ΤΙΣ ΚΙΜΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ
ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΜΑΣ

Σχόλια