Η
Τοπική Συνέλευση των εργαζομένων
της Θεσσαλονίκης -μετά από ομόφωνη απόφαση- πραγματοποιεί αύριο Πέμπτη
04-04-2013 κινητοποίηση-δρώμενο στην πλατεία Αριστοτέλους για τη δημοσιοποίηση
των αιτημάτων μας.
Σε αυτή την κρίσιμη περίοδο για τις
διεκδικήσεις μας, η παρουσία όλων των
συναδέλφων είναι αναγκαία και
αποφασιστική για την επιτυχία της εκδήλωσης
ώστε να είναι μαζική, δυναμική
και να ακουστεί η φωνή μας.
Σας καλούμε όλους να παρευρεθείτε
στις 18.00 το απόγευμα της Πέμπτης, στο άγαλμα του Βενιζέλου στην πλατεία
Αριστοτέλους.
Η παρουσία όλων θα δώσει την
ευκαιρία για να προχωρήσουμε όλοι μαζί προς την επίτευξη των στόχων μας.
Το Τοπικό
Συμβούλιο Θεσσλονίκης
Συλλόγου
εργαζομένων ΟΚΑΝΑ
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου