ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ


Η  Τοπική Συνέλευση των εργαζομένων  της Θεσσαλονίκης -μετά από ομόφωνη απόφαση- πραγματοποιεί  αύριο Πέμπτη  04-04-2013 κινητοποίηση-δρώμενο στην πλατεία Αριστοτέλους για τη δημοσιοποίηση των αιτημάτων μας.

Σε αυτή την κρίσιμη περίοδο για τις διεκδικήσεις μας,  η παρουσία όλων των συναδέλφων είναι  αναγκαία και αποφασιστική για την επιτυχία της εκδήλωσης  ώστε να είναι μαζική, δυναμική  και  να ακουστεί η φωνή μας.  

Σας καλούμε όλους να παρευρεθείτε στις 18.00 το απόγευμα της Πέμπτης, στο άγαλμα του Βενιζέλου στην πλατεία Αριστοτέλους.

Η παρουσία όλων θα δώσει την ευκαιρία για να προχωρήσουμε όλοι μαζί προς την επίτευξη των στόχων μας.

 

Το Τοπικό Συμβούλιο Θεσσλονίκης

Συλλόγου εργαζομένων ΟΚΑΝΑ

Σχόλια