ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Την Τετάρτη 3 Απριλίου 2013 κηρύσσεται στάση εργασίας από 10:00 έως 14:00 για όλες τις δομές του Οργανισμού και συγκέντρωση 11:00π.μ. στις Κεντρικές Υπηρεσίες για πορεία προς το Υπουργείο Οικονομικών (για να επιδιώξουμε συνάντηση με τον Υπουργό κ.Στουρνάρα) και εκδήλωση στην πλ.Συντάγματος.



ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΚΛΙΜΑΚΩΝΟΥΜΕ  ΤΙΣ ΚΙΜΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ
ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΜΑΣ

Σχόλια