Το Δ.Σ. του Συλλόγου καλεί όλους τους εργαζόμενους της Αθήνας σε Τοπική Συνέλευση την Τρίτη 2 Απριλίου και ώρα 12:30 στο αμφιθέατρο των Κεντρικών Υπηρεσιών του Οργανισμού.
Θέματα προς συζήτηση:
- ενημέρωση για τις τελευταίες εξελίξεις,
- προγραμματισμός των κινητοποιήσεων
Το πρωί και ώρα 09:30π.μ. θα οργανωθούν ομάδες για διανομή ενημερωτικών φυλλαδίων στους πολίτες.Καλούνται οι συνάδελφοι να προσέλθουν στις Κεντρικές Υπηρεσίες για να στελεχώσουν τις ομάδες.
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου