ΟΛΗ Η ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΩΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΩΝ ΜΕΤΡΩΝ

Ακολουθεί η απόφαση των ασφαλιστικών μέτρων για την πρώτη ομάδα των συναδέλφων που είχαν προσφύγει σε ένδικα μέσα για τον τρόπο ένταξής τους στο ενιαίο μισθολόγιο.Αύριο συνεδριάζει το Δ.Σ. του Συλλόγου Εργαζομένων ΟΚΑΝΑ και θα ακολουθήσει νέα ανάρτηση.

ΠΡΩΤΟΔΙΚΕΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
ΤΜΗΜΑ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΩΝ ΜΕΤΡΩΝ

Αριθμός Απόφασης 6524 /2015

ΤΟ ΜΟΝΟΜΕΛΕΣ ΠΡΩΤΟΔΙΚΕΙΟ ΑΘΗΝΩΝ

Αποτελούμενο από τη Δικαστή, Σοφία Πλατάκη, Πρόεδρο Πρωτοδικών, η οποία ορίστηκε κατόπιν κλήρωσης.
Συνεδρίασε δημόσια στο ακροατήριό του στις 23 Ιουλίου 2014, χωρίς τη σύμπραξη Γραμματέα, για να δικάσει την υπόθεση
μεταξύ :
ΤΩΝ ΑΙΤΟΥΝΤΩΝ: ..........................................................................................................................


ΑΦΟΥ ΜΕΛΕΤΗΣΕ ΤΗ ΔΙΚΟΓΡΑΦΙΑ 
ΣΚΕΦΘΗΚΕ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΝΟΜΟ
Με την κρινόμενη αίτηση οι αιτούντες εκθέτουν ότι είναι υπάλληλοι του καθ'ού νομικού προσώπου ιδιωτικού δικαίου, με σχέση εξηρτημένης εργασίας αορίστου χρόνου και με τις ιδιότητες που ειδικότερα εκθέτουν σε αυτήν. Ότι το καθ'ού παρά τις επανειλημμένες μειώσεις αποδοχών, που οι αιτούντες έχουν υποστεί σε εφαρμογή των ν.3833/2010, ν.3845/2010 και 4024/2011, αποφάσισε να εφαρμόσει το ν.4093/2012, γεγονός που θα συνεπάγεται περαιτέρω ανεπίτρεπτες μειώσεις επί των μηνιαίων αποδοχών τους. Ότι συντρέχει στην προκειμένη περίπτωση επείγουσα περίπτωση και επικείμενος κίνδυνος, λόγω επιδείνωσης της οικονομικής κατάστασης αυτών, σε συνδυασμό με το γεγονός ότι είναι έγγαμοι με τέκνα και με ανειλημμένες υποχρεώσεις καθώς και με το γεγονός ότι, σε περίπτωση ευδοκίμησης σχετικής αγωγής τους, είναι δύσκολο να ανταπεξέλθει στην καταβολή αναδρομικών αποδοχών σε αυτούς. Κατόπιν των ανωτέρω ζητούν να υποχρεωθεί το καθ'ου να αποδέχεται προσωρινά τις υπηρεσίες τους με την καταβολή των αποδοχών τους, όπως αυτές είχαν διαμορφωθεί στις 31-10-2011, άλλως την 31-12-2012 μέχρις εκδόσεως τελεσίδικης απόφασης επί της αγωγής που προτίθενται να ασκήσουν και να καταδικασθεί το καθ'ού στη δικαστική τους δαπάνη. Με το περιεχόμενο αυτό και αίτημα, η αίτηση αρμοδίως φέρεται ενώπιον του Δικαστηρίου τούτου (άρθρα 683 παρ. 1, 22 ΚΠολΔ), κατά την προκείμενηδιαδικασία των ασφαλιστικών μέτρων (άρθρα 686 επ. ΚΠολΔ) και πρέπει να ερευνηθεί περαιτέρω κατά τη νομική και ουσιαστική της βασιμότητα, δεδομένου ότι το ζητούμενο ασφαλιστικό μέτρο δεν οδηγεί σε πλήρη ικανοποίηση του δικαιώματος των αιτούντων, κατ' άρθρο 692 § 4 ΚΠολΔ, αλλά σκοπεί στο να εξασφαλιστεί προσωρινά η συνέχιση της ομαλής λειτουργίας της εριζόμενης εργασιακής σχέσης, μέχρι την οριστική κρίση της, χωρίς, τον
κίνδυνο δημιουργίας αμετάκλητων καταστάσεων.Από την ένορκη κατάθεση της μάρτυρος των αιτούντων Ολγας Αναγνώστου, που εξετάστηκε στο ακροατήριο αυτού του Δικαστηρίου και από όλα τα προσκομιζόμενα μετ'επικλήσεως έγγραφα και απ' όσα εξέθεσαν προφορικά, κατά τη συζήτηση, οι
πληρεξούσιοι δικηγόροι των διαδίκων, πιθανολογήθηκαν τα ακόλουθα πραγματικά περιστατικά: Οι αιτούντες είναι υπάλληλοι του καθ'ου ΝΠΙΔ με σχέση εξηρτημένης εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου και ότι το καθ'ού ενημέρωσε τους αιτούντες ότι προτίθεται να εφαρμόσει επί της μισθοδοσίας τους το ν. 4024/2011, σύμφωνα με όσα προβλέπονται στην παρ. Γ, υποπαράγραφο ΓΙ §§2 -13 του ν. 4093/2012. Περαιτέρω, σύμφωνα με το άρθρο 31 του ν. 4024/2011 (ΦΕΚ Α 226/27-10- 2011) με τον τίτλο «Αναλογικές ρυθμίσεις για νομικά πρόσωπα του ευρύτερου δημόσιου τομέα», 1. α) Στα νομικά πρόσωπα ιδιωτικού δικαίου (Ν.Π.Ι.Δ.) που ανήκουν στο κράτος ή σε Ν.Π.Δ.Δ. ή σε Ο.Τ.Α., κατά την έννοια της επίτευξης κρατικού ή δημόσιου ή αυτοδιοικητικού σκοπού, εποπτείας, διορισμού και ελέγχου της πλειοψηφίας της Διοίκησης τους, συμπεριλαμβανομένων των Γενικών και Τοπικών Οργανισμών Εγγείων βελτιώσεων, ή επιχορηγούνται τακτικά, σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις, από πόρους των ως άνω φορέων κατά 50% τουλάχιστον του ετήσιου προϋπολογισμού τους, καθώς και των λοιπών δημόσιων επιχειρήσεων, οργανισμών και ανώνυμων εταιρειών, που υπάγονται στο Πεδίο εφαρμογής των διατάξεωντου Κεφαλαίου Α' του ν. 3429/2005 (Α 314), όπως έχουν τροποποιηθεί με τις διατάξεις της παρ. Ια του άρθρου 1 του ν. 3899/2010 (Α 212), με εξαίρεση τα Ν.Π.Ι.Δ. του ν. 3864/2010 (Α 119) και άρθρου 1 του ν. 3986/2011 (Α 152), εφαρμόζεται ανώτατο όριο μέσου κατά κεφαλή κόστους αμοιβών προσωπικού, σύμφωνα με τα οριζόμενα στις επόμενες παραγράφους. Το καλλιτεχνικό προσωπικό των φορέων τηςπερίπτωσης γ'της παραγράφου 2 του άρθρου 34 του παρόντος νόμου δεν υπάγεται στις ρυθμίσεις των διατάξεων του παρόντος άρθρου «και το ερευνητικό προσωπικό που αμείβεται σύμφωνα με το β' μέρος του ν. 3205/2003». Επίσης, σύμφωνα με το άρθρο 29 § 2 του ν. 4024/2011: «Εφόσον προκύπτει μείωση η οποία είναι μεγαλύτερη κατά ποσοστό του 25% των αποδοχών που ελάμβαναν οι δικαιούχοι κατά τον τελευταίο μήνα πριν την έναρξη ισχύος των διατάξεων του παρόντος Κεφαλαίου, χωρίς στην ανωτέρω σύγκριση να λαμβάνεται υπόψη το ποσό που καταβάλλεται ως επίδομα θέσης ευθύνης, η συνολική μείωση κατανέμεται ως εξής: α) 25% μείωση επί των αποδοχών που ελάμβαναν οι δικαιούχοι κατά τον τελευταίο μήνα πριν την έναρξη ισχύος των διατάξεων του παρόντος κεφαλαίου με την έναρξη ισχύος των διατάξεων του παρόντος κεφαλαίου, β) η υπερβάλλουσα μείωση ισόποσα σε χρονικό διάστημα δύο (2) ετών το οποίο αρχίζει ένα έτος μετά την έναρξη ισχύος των διατάξεων του παρόντος Κεφαλαίου», η δε έναρξη ισχύος του εν λόγω νόμου άρχισε από τη δημοσίευση του στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως (27-10-2011). Σε εφαρμογή της ανωτέρω διάταξης και λόγω του ότι οι μισθοί των αιτούντων ήταν μεγαλύτεροι του ανωτάτου ορίου που θεσπίστηκε με την παράγραφο 4 του άρθρου 31 του ν. 4024/2011, οι αποδοχές αυτών μειώθηκαν κατά ποσοστό 25%, ενώ η περαιτέρω μείωση δεν εφαρμόσθηκε λόγω της ρήτρας του τελευταίου εδαφίου του άρθρου 29 § 2, η οποία απαγόρευε τη μείωση ποσοστού πλέον του 25% για διάστημα δύο ετών, ενώ μετον ν. 4093/2012 η εν λόγω απαγόρευση ισχύει μέχρι την 31-12- 2016. Ακολούθως, με την υποπαράγραφο Γ.1. εδοφ.12 Ν.4093/2012,ΦΕΚ Α 222/12.11.2012: "12. Οι διατάξεις του Κεφαλαίου Δεύτερου του ν.4024/2011 που αφορούν το βαθμολογικό και μισθολογικό καθεστώς των υπαλλήλων του άρθρου 4 του ίδιου νόμου, έχουν ανάλογη εφαρμογή, από 1-1- 2013, και στο προσωπικό των νομικών προσώπων ιδιωτικού δικαίου (Ν.Π.Ι.Δ.), που ανήκουν στο Κράτος ή σε Ν.Π.Δ.Δ. ή σε Ο.Τ.Α., κατά την έννοια της επίτευξης κρατικού ή δημόσιου ή αυτοδιοικητικού σκοπού, εποπτείας, διορισμού και ελέγχου της πλειοψηφίας της Διοίκησης τους, συμπεριλαμβανομένων των Γενικών και Τοπικών Οργανισμών Εγγείων Βελτιώσεων, ή επιχορηγούνται τακτικά, σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις, από πόρους των ως άνω φορέων κατά 50% τουλάχιστον του ετήσιου προϋπολογισμού τους, καθώς και των λοιπών δημόσιων επιχειρήσεων, οργανισμών και ανωνύμων εταιρειών, πουυπάγονται στο πεδίο ____________ _____________________εφαρμογής των διατάξεων του Κεφαλαίου Α του ν. 3429/2005 (Α" 314), όπως έχουν τροποποιηθεί με τις διατάξεις της παρ. Ια του άρθρου 1 του ν. 3899/2010 (Α' 212). Με κοινές αποφάσεις των Υπουργών Οικονομικών και Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, οι οποίες μπορούν να ανατρέχουν στην έναρξη ισχύος των διατάξεων της παρούσας περίπτωσης, μπορούν να ρυθμίζονται λεπτομέρειες εφαρμογής των προηγούμενων εδαφίων. Από την έναρξη ισχύος των διατάξεων της παρούσας περίπτωσης, για τους ανωτέρω παύουν να ισχύουν οι διατάξεις του άρθρου 31 του ν. 4024/2011, εκτός από αυτές της παραγράφου 2». Μετά τη ψήφιση του ανωτέρω νόμου εκδόθηκε η υπ' πρωτ. Οικ. 2/85127/0022-22-11-2012 της Διεύθυνσης 22η Μισθολογίου με θέμα «Κοινοποίηση μισθολογικών διατάξεων», με την οποία επιχειρήθηκε ερμηνεία των διατάξεωντου ν.4093/2012, που αφορούν ’•ην περικοπή των αποδοχών τωναναφερόμενων ............. _ .....- ...... -...................'σε αυτόν εργαζομένων. Ειδικότερα, στην εγκύκλιο επισημαίνεται ότι: «Με τις διατάξεις της περ. 12, προβλέπεται ότι οι διατάξεις που αφορούν το βαθμολογικό και μισθολογικό καθεστώς των υπαλλήλων του άρθρου 4 του Κεφαλαίου Δεύτερου του ν. 4024/2011 έχουν ανάλογη εφαρμογή, από 1-1-2013, και στο προσωπικό των νομικών προσώπων ιδιωτικού δικαίου (Ν.Π.Ι.Δ.), που ανήκουν στο Κράτος ή σε Ν.Π.Δ.Δ. ή σε Ο.Τ.Α., κατά την έννοια της επίτευξης κρατικού ή δημόσιου ή αυτοδιοικητικού σκοπού, εποπτείας, διορισμού και ελέγχου της πλειοψηφίας της Διοίκησης τους, συμπεριλαμβανομένων των Γενικών και Τοπικών Οργανισμών Εγγείων Βελτιώσεων, ή επιχορηγούνται τακτικά, σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις, από πόρους των ως άνω φορέων κατά 50% τουλάχιστον του ετήσιου προϋπολογισμού τους, καθώς και των λοιπών δημόσιων επιχειρήσεων, οργανισμών και ανωνύμων εταιρειών, που υπάγονται στο πεδίο εφαρμογής των διατάξεων του Κεφαλαίου Α' του ν. 3429/2005 (ΦΕΚ 314 Α'), όπως έχουν τροποποιηθεί με τις διατάξεις της παρ. 1 α του άρθρου 1 του ν. 3899/2010 (ΦΕΚ 212 Α"). Από την ημερομηνία αυτή παύουν να ισχύουν όλες οι συλλογικές συμβάσεις εργασίας, καθώς και όλες οι διατάξεις νόμων, οι υπουργικές, κανονιστικές εν γένει ή διαιτητικές αποφάσεις, καθώς και οι αποφάσεις των οργάνων διοίκησης κλπ, κατά το μέρος που ρυθμίζουν τις αποδοχές του προσωπικού των παραπάνω νομικών προσώπων. Λεπτομέρειες εφαρμογής των ανωτέρω διατάξεων μπορούν να ρυθμίζονται με κοινές αποφάσεις των Υπουργών Οικονομικών και Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, οι οποίες μπορούν να ανατρέχουν στην έναρξη ισχύος των διατάξεων της παρούσας περίπτωσης. Από την έναρξη ισχύος των διατάξεων της παρούσας περίπτωσης, για τους ανωτέρω παύουν να ισχύουν οι διατάξεις του άρθρου 31 του ν.4024/2011, εκτός από αυτές τηςπαραγράφου 2, σχετικά με το ανώτατο όριο αποδοχών (βλ. και τις οδηγίες επί της περ. 6-και προσκομιζόμενη εγκύκλιο). Για τη διευκόλυνση των εκκαθαριστών όλων των ανωτέρω Υπηρεσιών παραπέμπουμε στις αριθμ. οικ. 2/78400/0022/14-11-2011 (Α.Δ.Α .4577Η - 5ΕΤ), οικ. 2/2725/0022/10-1-2012 Α.Δ.Α. ΒΟΝΤΗ-ΙΜΑ8), οικ. 2/17589/0022/29-2-2012 (Α.Δ.Α. Β44ΞΗ - ΕΝ6), οικ. 2/20421/0022/8-3-2012 (Α.Δ.Α. Β44ΓΗ-ΜΗ0), οικ. 2/20433/0022/8-3-2012 (Α.Δ.Α. Β44ΓΗ-ΑΝΙ), οικ.2/33123/0022/12-4-2012 (Α.Δ.Α. Β4Ω2Η-ΕΟΧ) και οικ. Τέλος, όσον αφορά τα θέματα βαθμολογικής κατάταξης (συμπεριλαμβανομένων και των θεμάτων αναγνώρισης προϋπηρεσίας), αρμόδιο είναι το Υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, το οποίο θα εκδώσει προς τούτο σχετική εγκύκλιο. Για την καλύτερη εφαρμογή των διατάξεων αυτών, σας επισημαίνουμε τα εξής: Μετά την ένταξη του προσωπικού των ανωτέρω φορέων στο Κεφάλαιο Δεύτερο του ν.4024/2011 από 1-1-2013 σε βαθμούς, σύμφωνα με τις οδηγίες του Υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, θα πρέπει να γίνει υπολογισμός των
αποδοχών που προκύπτουν από 1-1-2013 από την εφαρμογή του νόμου αυτού. Κατόπιν, θα γίνει σύγκριση των αποδοχών που προκύπτουν με τις αποδοχές που θα έχουν διαμορφωθεί στις 31- 12-2012, κατ' εφαρμογή του αρ.31 του ν. 4024/2011. Σε περίπτωση αύξησης ή μείωσης που προκύπτει από τη σύγκριση αυτή θα εφαρμοστεί η παρ. 2 του άρθρου 29, δηλαδή, εάν προκύπτει μείωση αποδοχών που υπερβαίνει το 25%, τότε το 25% περικόπτεται άμεσα από 1-1-2013 και η τυχόν προκύπτουσα υπερβάλλουσα μείωση εξακολουθεί να καταβάλλεται μέχρι την 31- 12-2016, σύμφωνα με την περίπτωση 2 της υποπαραγράφου ΓΙ, που εφαρμόζεται πλέον στο προσωπικό αυτό. Σε περίπτωση αύξησης των αποδοχών, αυτή καταβάλλεται σύμφωνα με ταπροβλεπόμενα στην παρ. 2 του άρθρου 29 του ν. 4024/2011». Σε σχέση με τα ανωτέρω λεκτέα τα εξής. Η διάταξη της περ. 12 της υποπαραγράφου ΓΙ της παραγράφου Γ του άρθρου πρώτου του ν. 4093/2012 προβλέπει ότι οι διατάξεις του κεφαλαίου δεύτερου του ν.4024/2011 που αφορούν το βαθμολογικό και μισθολογικό καθεστώς των υπαλλήλων του άρθρου 4 του ίδιου νόμου (δηλ. των υπαλλήλων του Δημοσίου, των ΟΤΑ και των ν.π.δ.δ.) έχουν ανάλογη εφαρμογή από 1-1-2013 στο προσωπικό των ν,π.ι.δ. που το ίδιο αναφέρει, ενώ περιλαμβάνει σχετικές εξουσιοδοτήσεις και παραπέμπει σε κοινές υπουργικές αποφάσεις που θα ρυθμίσουν τις λεπτομέρειες εφαρμογής. Η εν λόγω περ. 12 προβλέπει καταρχήν την ένταξη του προσωπικού των ν.π.ι.δ στο ενιαίο μισθολόγιο από 1-1-2013, δηλ. την εφαρμογή των ρυθμίσεων των άρθρων 5 έως 30 του ν. 4024/2011 που μέχρι τότε (δηλ. μέχρι τις 31-12-2012) δεν εφαρμοζόταν στους υπαλλήλους, από 1-1-2013. Σε αυτές τις ρυθμίσεις που για πρώτη φορά πλέον εφαρμόζονται από 1-1-2013 προφανώς δε συμπεριλαμβάνετο! και η ρύθμιση της παρ. 2 του άρθρου 29 του ν. 4024/2011 επειδή αυτή, μέσω της παραγράφου 7 του άρθρου 31 που προέβλεπε την αναλογική της εφαρμογή, ήδη εφαρμοζόταν για τους υπαλλήλους των εν λόγω ν.π.ι.δ αναλογικά, με αποτέλεσμα αυτοί ήδη να υποστούν κατά το παρελθόν βάσει του ν.4024/2011 αναλογικά τις αντίστοιχες προβλεπόμενες μειώσεις εκ ποσοστού 25%. Η μόνη διαφοροποίηση από την 1-1-2013 για τους υπαλλήλους των εν λόγω ν.π.ι.δ. ως προς την εφαρμογή (και αντιστοίχως την αναστολή εφαρμογής μέχρι το 2016) θα είναι ότι η διάταξη του άρθρου 29 § 2, δεν θα εφαρμόζεται πλέον αναλογικά σε αυτούς, αλλά θα τους καταλαμβάνει ευθέως (βλ. από 27/1/2013 Γνωμοδότηση του Νικολάου - Κομνηνού Χλέπα, Αν. Καθηγητή Πανεπιστημίου Αθηνών στην υπ'αριθμό ΜΠρΠατρ 834/2013 Δημοσιευμένη στη Νόμος). Εξάλλου, η εν λόγω μείωση των αποδοχών που θα υποστούν οι εργαζόμενοι από την εφαρμογήτων άρθρων του δεύτερου κεφαλαίου του ν. 4024/2011, που αφορούν το βαθμολόγιο και το μισθολόγιο των δημοσίων υπαλλήλων πέραν του ότι δεν είναι δυνατόν να υπερβεί το 25% των αποδοχών τους, αφορά τις αποδοχές που λάμβαναν, όχι την 31-12-2012, αλλά την 31-10-2011, τελευταίο μήνα πριν την έναρξη ισχύος των εν λόγω διατάξεων (Γνωμοδοτικό Σημείωμα Κων/νου Πηνιώτη, Η εφαρμογή των ν. 4024/2011 και 4093/2011στο προσωπικό της εταιρείας «.. .......η οποία ανήκει στηνκατηγορία των ΔΕΚΟ - Συνέπειες από την ένταξη της εταιρείας
στο «Ενιαίο Μισθολόγιο, ΔΕΝ τεύχος 1619, σελ. 177), δηλαδή κρίσιμος χρόνος για τη σύγκριση των αποδοχών μετά τις σχετικές μειώσεις, είναι ο τελευταίος μήνας πριν την έναρξη ισχύος του ν. εφαρμογής των ανωτέρω διατάξεων σύμφωνα με τις διευκρινίσεις της προαναφερόμενης εγκυκλίου, η επερχόμενη μείωση των αποδοχών των αιτούντων κατά την 1-11-2012, αθροιζόμενη με την ήδη επιβληθείσα μείωση, κατ' εφαρμογή των διατάξεων του άρθρου 31 του ν. 4024/2011, κατά την 1-11-2011, θα υπερβαίνει κατά πολύ το ανωτέρω ποσοστό 25% που προβλέπεται από τη διάταξη του άρθρου 29 του ν. 4024/2011. Συνεπώς, κατόπιν των ανωτέρω, μη νομίμως επιχειρεί το καθού ΝΠΙΔ που ανήκει στο Κράτος, να μειώσει περαιτέρω κατά ποσοστό 25% τις αποδοχές των αιτούντων, σε εφαρμογή της προαναφερόμενης εγκυκλίου. Περαιτέρω πιθανολογήθηκε ότι συντρέχει κατεπείγουσα περίπτωση για τη λήψη ασφαλιστικών μέτρων υπό τη μορφή προσωρινής ρύθμισης κατάστασης, δεδομένου ότι η περαιτέρω μείωση των αποδοχών των αιτούντων, πέραν του επιτρεπόμενου ποσοστού του 25%, έχει ως συνέπεια τη διακινδύνευση της αξιοπρεπούς διαβίωσης των ιδίων και των προσώπων που εξαρτώνται από αυτούς και θα προκαλούσε σε αυτούς ανεπανόρθωτη υλική βλάβη ενόψει των ήδη γενομένων μειώσεων σε συνδυασμό με τις επιτακτικές καθημερινές ανάγκες συντήρησης τους.Κατόπιν τωνανωτέρω, η υπό κρίση αίτηση πρέπει να γίνει δεκτή, η οποία είναι νόμιμη στηριζόμενη στις διατάξεις που προαναφέρθηκαν και σε υποχρεωθεί το καθ'ου στην καταβολή των αποδοχών τους, όπως αυτές είχαν διαμορφωθεί πριν την ημερομηνία έναρξης ισχύος της παρ. Γ υποπαρ. 12 του ν. 4093/2012 μέχρι την έκδοση οριστικής απόφασης επί της τακτικής αγωγής, που υποχρεούνται να ασκήσουν, κατ' άρθρο 693 παρ.1 ΚΠολΔ, εντός προθεσμίας τριάντα ημερών από τη δημοσίευση της παρούσας. Τα δικαστικά έξοδα των διαδίκων πρέπει να συμψηφισθούν κατ' άρθρο 179 τελ.εδαφ. ΚΠολΔ.

ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ
Δικάζει αντιμωλία των διαδίκων.Υποχρεώνει προσωρινά το καθ'ου ΝΠΙΔ με την επωνυμία
Ο.ΚΑ.ΝΑ, να καταβάλει τις αποδοχές των αιτούντων, όπως αυτές είχαν διαμορφωθεί στις 31-10-2012, μέχρις εκδόσεως οριστικής απόφασης επί της τακτικής αγωγής.Τάσσει προθεσμία τριάντα (30) ημερών από τη δημοσίευση της παρούσας για την άσκηση της τακτικής αγωγής.
Συμψηφίζει τα δικαστικά έξοδα των διαδίκων.Κρίθηκε, αποφασίστηκε και δημοσιεύτηκε στην Αθήνα στις 24 Ιουλίου 2015, σε έκτακτη δημόσια συνεδρίαση στο ακροατήριό του, με απόντες τους διαδίκους και τους πληρεξουσίους τους.

Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ Η ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

Σχόλια