ethnos.gr
«ΤΟΣΟ ΣΙΓΟΥΡΗ ΕΙΜΑΙ»

Ζ. Μακρή για ΟΚΑΝΑ: Εαν έχω κάνει λάθος, παραιτούμαι

Την παραίτησή της από την θέση της υφυπουργού Υγείας είπε ότι θα υποβάλλει η Ζέτα Μακρή, εφόσον αποδειχθούν κατόπιν έρευνας αβάσιμες οι υποψίες για «μαύρη τρύπα» στα οικονομικά του ΟΚΑΝΑ και οι οποίες οδήγησαν χθες βράδυ τον Άδωνι Γεωργιάδη να ζητήσει την παραίτηση της προέδρου του Οργανισμού, κ. Μαλλιώρη.

Ζ. Μακρή για ΟΚΑΝΑ: Εαν έχω κάνει λάθος, παραιτούμαι
«Θα παραιτηθώ εγώ, τόσο σίγουρη είμαι. Ένας πρόεδρος οργανισμού ο οποίος ελέγχεται δίνει με υπογραφή ο οργανισμός διαφορετικά νούμερα τα οποία απέχουν εκατομμύρια ευρώ, νομίζω ότι πρέπει σε κάθε περίπτωση να ελεγχθεί περαιτέρω. Τι να κάνω δηλαδή; Να κλείσω τα μάτια μου όπως γινόταν στο παρελθόν; Να αφήσω να χρονίσει η ιστορία; Από το 2009 είναι αυτή η ιστορία», είπε η κ. Μακρή, μιλώντας στην «Κοινωνία Ώρα MEGA».

Η υφυπουργός Υγείας επισήμανε ότι έχει έγγραφα του Οργανισμού από τα οποία προκύπτει ότι υπάρχει ένα ποσό που ξεκινάει από το 1,8 εκατομμύρια που δεν δικαιολογείται που έχει πάει ενώ διαθέτει και την έγγραφη διαβεβαίωση από τον ΟΚΑΝΑ «ότι έκαναν πρόχειρο εσωτερικό δανεισμό» χωρίς «κανένα μα κανένα στοιχείο που να αποδεικνύει τα νούμερα από που είναι».

«Δεν κατηγορώ κανέναν, ελέγχω. Δεν ζήτησα εγώ την παραίτηση, την ζήτησε ο υπουργός κατόπιν δικής μου εισήγησης. Πέραν της διακινδύνευσης της δημόσιας υγείας από τον τρόπο χρήσης του φαρμάκου, αύριο θα έχω και τα έγγραφα να τα έχετε μπροστά σας, υπάρχει έλεγχος για τα κέντρα πρόληψης, αυτή η έρευνα προήλθε μετά από ερώτηση που μου έγινε στη Βουλή, έχω τρία διαφορετικά έγγραφα του ΟΚΑΝΑ με τρία διαφορετικά νούμερα που δεν έχουν διατεθεί, κατά την εκτίμησή μου την πρόχειρη πρέπει να ελέγξω που πήγαν 5,5 εκατομμύρια, σύμφωνα με τα διαφορετικά έγγραφα του ΟΚΑΝΑ είναι από 1,8 μέχρι 3,4 εκατομμύρια», υπογράμμισε.
Για τις «σοβαρές παρατυπίες ύψους εκατομμυρίων ευρώ έχουν διαπιστωθεί στον ΟΚΑΝΑ» μίλησε η κ. Μακρή και σε συνέντευξή της στο ΑΠΕ - ΜΠΕ, τονίζοντας, δε, πως συνάντησε «εξαιρετική δυσκολία» στο να ολοκληρώσει τον έλεγχο. «Φοβούμαι ότι ενδεχομένως θα χαθούν στοιχεία και σε κάθε περίπτωση θέλω στο διάστημα, που είμαι υφυπουργός, μια υπόθεση που άρχισε από το 2009 και συνεχίζεται, να περαιωθεί» λέει η κ. Μακρή.
Τόνισε ότι «οι παρατυπίες αναφέρονται σε κέντρα πρόληψης και σε χρήματα που προορίζονταν για αυτά, όπως και σε σύμβαση που έχει γίνει με το ΚΕΛΠΝΟ και ευτυχώς, το ΚΕΛΠΝΟ την κατήγγειλε έγκαιρα και τα χρήματα αναζητώνται. Οι παρατυπίες αναφέρονται επίσης και στη χορήγηση φαρμάκων με κίνδυνο για τη δημόσια υγεία».
Η κ. Μακρή διαβεβαίωσε επίσης ότι «κανένας δεν πρέπει να ανησυχεί για την τύχη του ΟΚΑΝΑ. Θα ενισχυθεί, είναι μέλημα και φροντίδα μου να αξιοποιηθεί περαιτέρω και έχω την αίσθηση ότι η σωστή διαχείριση των οικονομικών θα αποδώσει περισσότερα».
Με ιδιαίτερο ενδιαφέρον αναμένονται, μέσα στη μέρα, οι συνετεύξεις Τύπου, του ΟΚΑΝΑ και του υπουργείου Υγείας, κατά τις οποίες θα δοθούν περισσότερα στοιχεία για το θέμα που π΄ροέκυψε με τον ΟΚΑΝΑ.
 
 Ημερησία
ΤΙ ΑΠΑΝΤΑ Η Μ. ΜΑΛΛΙΩΡΗ

Σκληρή κόντρα για τον ΟΚΑΝΑ

Σκληρή κόντρα για τον ΟΚΑΝΑ
Την παραίτηση της προέδρου του ΟΚΑΝΑ Μένης Μαλλιώρη ζήτησε χθες ο υπουργός Υγείας, έπειτα από παρατυπίες που διαπιστώθηκαν στη διαχείριση κονδυλίων.
Με παρέμβασή της στον Σκάι, σήμερα το πρωί, η πρόεδρος του ΟΚΑΝΑ Μένη Μαλλιώρη δήλωσε ότι υπάρχει έγγραφο από την υφυπουργό, το οποίο τής ζητούσε να παρακάμψει διαγωνισμό για την προμήθεια συγκεκριμένου φαρμάκου, πράγμα που η ίδια δεν δέχθηκε.

«Παρέλαβα το 2010 με έκθεση του κ. Ρακιντζή 37,5 εκατομμύρια χρέος. Και ευτυχώς που το έκανα» σημείωσε χαρακτηριστικά.

«Από τότε που ανέλαβα, τον Μάρτιο του 2010, είναι όλα δημόσια, όλα αναρτώνται δηλαδή στην ιστοσελίδα του ΟΚΑΝΑ», δηλώνει η Μένη Μαλλιώρη.

Τόσο η υφυπουργός Ζέτα Μακρή, όσο και η Μένη Μαλλιώρη θα παραχωρήσουν εντός της ημέρας συνεντεύξεις Τύπου.

Η πρόεδρος του ΟΚΑΝΑ καλεί σήμερα σε έκτακτη συνέντευξη Tύπου (13:00) για να παρουσιάσει τις θέσεις της διοίκησης του οργανισμού για το ζήτημα που έχει προκύψει, ενώ στις 11 συνέντευξη Τύπου θα παραχωρήσει και η υφυπουργός Υγείας Ζέτα Μακρή.

Σχόλια